Залізничне вантажоперевезення очікує збільшення в 2018 році.

Відомий галузевий аналітик зазначив, що 2018 рік, як очікується, буде набагато кращим для залізних та вантажоодержувачів, на які вони покладаються.

Франк Хардер, директор з транспортної консалтингової компанії Tioga Group, зазначив, що точкою перегину було наприкінці 2016 р., А залізниці, що користуються скромною ціною протягом року, зростають протягом 2017 року.

«Загальний обсяг вантажних перевезень у США за перші 47 тижнів 2017 року склав 12,199,607 вантажівок, що на 3 відсотки більше, ніж минулого року; і 12 653 426 інтермодальних одиниць, що на 3,7% більше, ніж минулого року «, — говорить він. «З середини 2017 року в галузі спостерігається рекордний інтермодальний обсяг.»

Внаслідок зниження цін на вугілля ще залізничним транспортом протягом десятиліття, проте, залізничні колії все ще працюють приблизно на 80% від пікового рівня 2006 року. Отже, залізниці, як правило, мають лінійну та локомотивну здатність збільшувати свій трафік.

«Залізничні колії, як правило, оптимістичні щодо збільшення вартості акціонерів в 2018 році з урахуванням зростаючої індустріальної економіки, перспективи зниження податків та посилення вантажопідйомності», говорить Хардер.

«Оскільки існує наявний оперативний потенціал, і тому що позитивний контроль поїзду наближається, капітальні витрати, як очікується, будуть відносно нижчими, ніж у попередні роки. Надлишкові готівки йдуть у дивіденди та викуповують акції «.

Переглянути веб-семінар «Прогноз швидкості 2017 року»

За словами Хардера, CSX — «дика карта» в рівнянні залізниці в 2018 році.

«Тепер Хантер Харрісон відповідає за це», — зазначає він. «Хоча операційні зміни CSX, зроблені в 2017 році, спричинили деякий збій у роботі, це, як видається, минуло, а показники третього кварталу 2017 року були кращими, ніж попередній рік».

Важче сказати, що вантажовідправники повинні очікувати раціоналізації та спрощення інтермодальної мережі CSX в 2018 році і, можливо, рух акценту від центрів і говорити про операції у напрямку до щільних точкових точок послуг. За його словами, ключовим індикатором майбутнього напрямку буде використання CSX Intermodal Hub в Північно-західному штаті Огайо.

«Ціни на автомобільні перевізники забезпечують максимальну межу для інтермодальних та вантажівки конкурентноспроможних товарних сегментів залізничного бізнесу», більш складно робить висновок. «Моє сподівання полягає в тому, що ціни на залізничні та інтермодальні з автоперевізниками збільшаться на 1-2% вище, ніж інфляція».

Більш важко буде поділитися своїми поглядами на залізничні та інтермодальні тенденції, коли він приєднається до інших галузевих експертів на презентації «2018 Rate Outlook» у січні цього року.

Оставить заявку